tisdag 12 juni 2012

photo a day - childhood

Photo a day - Childhood.

Lilla Emilia i farmors kök. Här tillbringade jag många dagar när jag var liten. Ofta i köket. Vid leksaksspisen. Bakandes och geggandes med olika påhittade röror. Men också vid den riktiga spisen. Jag var nog inte mer än fyra-fem år när jag vände min första pannkaka. Farmors pannkakor som är de bästa i hela världen.

Jag gillar fortfarande att baka och laga mat. Kanske var det i farmors kök det började?

Här kan ni se mina andra bidrag: 1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5. Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood. 11. Where you sleep, 12. Close up, 13. In your bag, 14. Something you´re reading, 15, Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.

---
Hoppas ni får en fin tisdag! 
Jag stänger på jobbet och sen blir det promenad med min fina kollega!

KRAM

2 kommentarer:

Kia sa...

Härlig bild! Kul med gamla kort tycker jag eller kort överhuvud taget.

Den där trappträningen såg jobbig ut! Kan du gå idag?

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Vad kul att se en bild ifrån din barndom.
Det kan nog ha med det att göra att du gillar att baka och laga mat idag. Du får tacka din farmor! :)

Hoppas du haft en bra dag trots trötta mornar.
Snart ses vi :D

Kramar!