söndag 17 juni 2012

photo a day - where you sleep

Photo a day - where you sleep

Vårt sovrum. Det bästa rummet i hela lägenheten. Som renoverats nyligen och blivit precis som jag vill ha det. Ett skönt rum som är lätt att koppla av i.
Det bästa är när det är renbäddat. När man kryper ner med en bra bok. Bredvid den bästa personen i hela världen.

Min sida av sängen är denna. Ett R på nattduksbordet. R som i min Rikard.
Här trivs jag!

Här kan ni se mina andra bidrag: 1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5. Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood. 11. Where you sleep, 12. Close up, 13. In your bag, 14. Something you´re reading, 15, Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.

---
Trött kväll i soffan ikväll. 
Ska pigga upp den med lite jordgubbar med gräddmjölk. 
Det kan man inte äta för mycket av...

KRAM

1 kommentar:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå!

Vad sur jag ser ut på ena bilden ;)

Ja, det var verkligen en toppen dag som gick på tok för snabbt. Vart tog timmarna vägen? Jag tyckte vi möttes och sen skulle ni helt plötsligt hem igen.
Det var jätteroligt att ha er här och få visa vårt hem. Och speciellt att ni fick träffa Svante, Micke och Nenya.
Vi struntade i att grilla igår kväll faktiskt. Vi åt samma som vi åt, igen. Lite enformigt men det var skönt att slippa stå och greja med någon mat. Vi grillade idag istället.
Hade du roligt på festen? Vart det sent?

Svante mår bara bra. Idag har vi inte gjort mycket, han och jag. Micke har varit i väg mesta dels av dagen och tittat på en kompis som kört SM i Supermoto. Vi här hemma har fikat hos min moster och sovit middag.
Jag blev så glad över er present. Har så länge gått och sneglat på en sån där porslins skärbräda. Men inte köpt någon. Visste ni det kanske?!??! ;P

Förstår att du är trött idag. Du får gå och lägga dig tidigt. Är ju bara skit på TV iallafall.

Hur ser din vecka ut?

Stor kram!