torsdag 14 juni 2012

rea-fyndat

Jag skulle bara göra ett litet ärende på stan igår. Men när jag fick reda på att Åhlens rea hade startat kunde jag ju inte låta bli att kika in där. Och det gick ju inte att komma därifrån tomhänt...

Sambon har länge pratat om en termomugg så en sån fick följa med hem till honom. Och en till mig också såklart. Kan ni gissa vem som är vems? ;)




Precis när jag skulle betala fick jag syn på den här kudden. Kärlek vid första ögonkastet. 
Trodde sambon skulle bli galen på mig. Vi har nämligen väldigt många prydnadskuddar i huset, hihi. Men icke. Det måste betyda att han gillade den han med, hihi!

Blått och vitt. Det är grejer det!

Nu ska jag slänga ihop lite scones. Väntar besök av en fin vän ikväll!

KRAM

3 kommentarer:

Augustifamiljen sa...

Oj, Åhlénsrea är ju livsfarligt. Tänkte mig dit i helgen kanske...

Tror den blommiga är hans iaf :)

Sofia - ett bättre du sa...

Vilka bra reafynd! Superfin kudde, verkligen :). Och mysig blogg också för den delen.

Sofi sa...

Fina fynd!

Jag tror jag har en fyra -fem stycken termosmuggar från åhléns, ja nästan alla på mitt jobb har också en eller flera:)
Tycker de är toppen!

Kuddar kan man bara inte få för många av:)

Mitt mobilfodral passar till min blivande Iphone och min nuvarande smartphone;)

Kram kram