fredag 1 juni 2012

photo a day - makes you smile


Photo a dayMakes you smile.

Nej jag har inte glömt bort fotoutmaningen, Photo a day.

Något/någon som får mig att le. Fanns inga tvivel där. Min Rikard. Det finns ingen som kan få mig på så bra humör som honom. Han känner mig utan och innan och vet precis hur han ska få mig att skratta.
Det är en utav alla saker som gör att jag tycker så himla mycket om honom, mannen i mitt liv!

Här kan ni se mina andra bidrag: 1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5. Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood. 11. Where you sleep, 12. Close up, 13. In your bag, 14. Something you´re reading, 15, Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.

---
Hoppas ni har en fin fredag!
KRAM

Inga kommentarer: