söndag 24 juni 2012

midsommarhelgen


Midsommarhelgen är snart över. Vi har haft en jättehärlig helg men en härlig mix av familj och vänner!
Sambons pappa försökte fånga oss på bild. Utan hund. Men lilla Charlie ville minsann också vara med på kort. Ja då fick det väl bli så :)


Jag har fullkomligt frossat i jordgubbar. Jordgubbar och grädde har fått ersatt alla goda bakverk vi blivit erbjudna. Men det är ju gott det med.
Mer om sockerutmaningen under midsommarhelgen senare.

På midsommaraftons kväll hade vi besök av vänner och deras lilla 2 månaders Elina. Mys.
En fika hos sambons syster har hunnits med och igår kväll var min kollega och hennes sambo här och grillade.
Som sagt, helgen har inneburit en härlig mix av familj och vänner.

Hoppas ni har haft en underbar helg kära vänner!
Nu räknar i alla fall jag ner dagarna till semestern. Bara två veckor kvar.

KRAM
Emilia

4 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Fin bild på er!! Och en sån liten sockertopp, 2 månader, åhhhh. Fast det spelar ingen roll att min dotter är 7, hon kommer alltid vara min lilla prinsessa ändå:))
2 veckor, det går snabbt ska du se, snart njuter du av en underbar semester!!
Kram Anna

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå tjejen!

Vi har haft det jätte bra. Mycket trevligt sällskap och god mat. Och kanon väder.
Ni ser ut att ha haft det bra också. Vilka fina bilder du visar.

Ja, tänk vad skönt med semester. Veckorna går fort så du är snart där och kan ta sovmorgon varje morgon. Hur länge har du semester?

Hur ser din vecka ut?

Moa och Co. åkte på förmiddagen hemåt till Gbg. De släppte av hennes syster på centralen för hon skulle med tåget hem till Östersund.

Hoppas du får en mysig kväll! Här myser vi i soffan med chips och dip. Och en film.

Kramis

Pyttianna sa...

Härligt! Vi hade ju tur med vädret i år också! :)

Kram

Marica sa...

GUUUUUUD så söt!!!! Håå nu blev jag ju ännu mer sugen ;)
Kram <3