tisdag 26 juni 2012

instragram


Det har varit lite tyst här. Av olika anledningar. Men nu så!

I söndags upptäckte jag Instragram. Jag har haft ett konto där ett tag men inte använd det. När jag i söndags kväll loggade in blev jag fast. Mina vänner hade ju lagt in massor av fina bilder. Så jag var tvungen att uppdatera mig.
Men nu ser jag till att inte missa något. Jag har även tänkt att själv bli bättre på att lägga in bilder då och då. Två bilder de senaste dagarna har det blivit!

Så, följ mig gärna där. Eemiliaa88 är mitt namn.
Använder ni Instragram?

KRAM

2 kommentarer:

Sofi sa...

Hej vännen!

nu känner jag mig som världens mest omoderna, men vad är det?
Har sett att folk lägger ut bilder på facebook via eller med Instagram...
Uppdatera mig, tack!:)

Har du haft en bra dag annars?

Jag går på semester om tre lååånga dagar;)

Ha det fint!

Kram på dig

Kia sa...

Eh nej, vad är det?

Ha en toppen dag!
Kram Kia