tisdag 5 juni 2012

ny kudde och app-tips

Har ni laddat ner appen Wrapp? 
Om inte. Gör det!
Med den kan man skicka gratis presentkort till varandra genom telefonen. Sen är det bara att gå in i affären och handla. 


Jag fyndade den här härliga kudden Indiska förra helgen. Kärlek vid första ögonkastet! Nästan gratis blev den med med min Wrapp och dessutom halva priset på alla kuddar. Sånt gillar vi!

Bakom soffan ser ni vår nytapetserade vägg. Vit och fin och nu alldeles alldeles slät!
Snart ska vi hugga in på nästa. Där kommer det bli större förändring!

Hoppas ni fina mår bra!
KRAM

2 kommentarer:

Augustifamiljen sa...

Fiffigt! Får nog kollas upp för jag lär väl behöva byta ut sockerbegäret mot shoppingbegär snart.

Är sjukt sugen på choklad just nu. Typiskt :)

Madeleine Berglund sa...

Hej! :)

Du verkar haft en jätte bra födelsedag, så mycket gott. :)

Det är bra med mig, känns kul med nya jobbet och med semestern i sommar. :) Vi har köpt båtresan till och från gotland nu i alla fall. Jippi =D

Jag kommer tyvärr inte på bloggträffen. Däremot tänkte jag fråga Maria om jag får hälsa på henne över dagen första veckan i juli.. ;)

Nåväl, ikväll ska jag till ikea.
Slutar du tidigare idag? Kram kram
Madde