lördag 30 juni 2012

grillkväll med kollegor



Redo för grillkväll med mina fina kollegor.
Efter att ha mått lite halvkass hela eftermiddagen igår gjorde jag mig iordning för grillkväll. Tänk att lite smink och piff kan göra en piggare. Lite grann i alla fall.



Vi blev hembjudna till kollegan Helenas fina hem. De bodde i finaste radhuset. 
"Ett sånt radhus vill jag ha" sa jag till sambon när jag kom hem igen.



Kvällen bjöd på mycket gott och trevligt. God mat, vin, tårta och snacks. Jag åt några bitar mörk choklad. Kändes lite surt faktiskt. Att inte få äta av det andra...

Var en jättetrevlig kväll! Men blev en tidig kväll för mig, det halvkassa kom ikapp mig under kvällen. Suck!

Hoppas ni får en fin helg vänner!
Har ni semester än?

KRAM

6 kommentarer:

Therese sa...

Mysigt, synd att du blev kass å fick gå hem bara. Å här frossas i tårta i dag, men jag håller mig til lgubbarna då jag nu har 26 dagar utan socker å så mycket träning jag bara orkar i ett försök att ge mig själv ett normalt BMI i födelsedagspresent - det vore nått de ;-D KRAAAM

Sofi sa...

Hej vännen!
Så fin du är!!!
Tråkigt att du varit krasslig, mår du bättre idag?

Jag har haft en riktig feelgood dag med mamma, shopping och mys:)
Ikväll bjöd vi över svärmor på lite grillat.
Imorgon ska jag städa lite sen får vi besök av en kompis på eftermiddagen. Det är så skönt med semester och ta dagarna som de kommer, även fast dagarna blir uppbokade rätt snabbt:)

Du går in på sista veckan nu va? Så skönt!

Ha en mysig kväll!

Kram på dig

Anonym sa...

Ooooh nej 3 veckor kvar innan det blir semester, känns ändå som jag har semester nästa vecka då jag bara jobbar 2 dagar, ledig resten.
Hoppas då på fint väder.
Krya på dig nu och hoppas du får en varm, skön och härlig första semester i ditt liv.
Kram Marie

Ekenäsliv sa...

Du ser jättefin ut på bilden!!
Hoppas att du mår bättre nu??
Jag har tagit det lugnt idag och det har nog hjälpt, för det känns bätte med förkylning o allt.
Va rädd om dig!
Kram Anna

Snäckskalsdalen. sa...

Hoppas du mår bättre idag, det är inget trevligt att må sådär halvt om halvt.
Agneta kram

Jannie sa...

Fina fina du!O vilken härlig kväll!(förutom att du inte frossade i allt godis då...)
KRAM