onsdag 29 augusti 2012

en bra start på dagen

GODMORGON!

 Åh vad jag älskar att vakna i rena, frasiga lakan. De här vita är bland mina favoriter. Det känns lite extra lyxigt med vita sängkläder. Nästan som på hotell.

Var tredje dag börjar jag klockan 9. Det är så himla skönt med en sovmorgon. Sovmorgon mitt i veckan. Man har god tid på sig att ligga och dra sig. Ordna en mumsig frukost. Läsa tidningen och surfa runt lite. Blogga om lusten faller på. 
Det är en bra start på dagen!

Ha en fin dag kära vänner!
KRAM

9 kommentarer:

Therese sa...

Ja det låter sannerligen som en bra start på dagen!!! Å dina fina lakan får mig att inse att jag måste byta i sängen, är ju så skönt att vakna i en renbäddad säng! KRAMIS <3

Anonym sa...

Håller med dig om att ha sovmorgon mitt i veckan är skönt, denna vecka har jag tur 2 lediga dagar & jobbar 3 kvällar så det är bara 2 dagar som jag behöver gå upp 5.30.
Ska upp vid 7.30 på söndag för barnen ska på tävling i Lidköping så det blir till att åka dit innn kvällspasset på jobbet.

Underbar morgon med sol idag, synd att det inte var igår då jag var ledig men jag hinner njuta innan kvällspasset, ska tyvärr till tandis innan så det förstör hela dagen.

Kramizzzar från Marie :):)
(ps min mejl kass så det går ej skicka nåt till mig)

Johanna sa...

Ja visst är det skönt! Låter som en härlig morgon det, jag har turen att börja efter lunch idag så det blir sovmorgon här också :)

Vad kul att du ska till Thailand, vart ska ni åka? Vi kommer starta våran resa på Koh Chang och öarna runt där innan vi beger oss vidare.

Kram

FruNeroLindström sa...

Låter som en grymt skön start på dagen.
Vita sängkläder är lyx, men här går det inte alls då katterna gärna sover i sängen...och vem orkar byta sängkläder varannan dag ;)
Hoppas du får en alldeles underbar och skön Onsdag, Kram Malin

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Vilka härliga bilder! Skönt med sovmorgon.
Skönt att du känner dig piggare. Det är som du säger hemskt att va trött. Och tyvärr tycker jag faktiskt att man är mesta dels trött, iaf jag!

Vi har det bra. Svante sover middag just nu så jag kikar runt lite.
Vi ska på kalas hos min moster ikväll. Sen ska det packas. Vi åker till Göteborg imorgon när Micke kommer hem från jobbet.
Vad har du för dig idag?
Vad blir det i helgen?

Kramis

Pyttianna sa...

Ååå.. jag älskar också fina nya och härliga lakan. visst känns det extra lyxigt med vita? :)

Villa Carl Larsson sa...

Men det var väldigt fina sängkläder det där. Vart har du hittat dem? Säg nu inte att de är gamla :)

KRAM

Jennys gömma sa...

Blir lite avis på resan du har framför dig! :) Härligt att se fram emot efter en sommar som denna! kram Jenny

Kia sa...

Lyx! Även om jag skulle ha sovmorgon eller vara ledig så ska barnen upp till skolan. : )

Härligt att ni har en resa att se fram emot.

Ha en toppen dag!
Kram Kia