tisdag 28 augusti 2012

två veckor från värmen

Härliga Cypern förra sommaren
Om två veckor och en dag sitter jag i ett flygplan. På väg mot värmen. Tillsammans med min Rikard, min pappa och mina fina syskon. Det ska bli så himla skönt. En veckas sol och bad. God mat och massa mys med de allra närmaste. 
Vem behöver inte det emellanåt? 

Jag har jobbat sent och är toktrött. Nästan lika trött som igår. Att öppna en ny förskola är väldigt roligt. Men det tar väldigt mycket energi också. När allt är från noll. Men tänk vilken möjlighet och vilken erfarenhet. Det gäller att tänka så!

KRAM

7 kommentarer:

Sofi sa...

Hej vännen!

Så härligt att åka bort med sina nära!

Vet precis hur du känner, är själv toktrött ikväll:)

Sov så gott fina Emilia!

Kram på dig

Anonym sa...

Avis på resan!!;)

Ida sa...

Åh, lite värme är ju inte fel nu när hösten smyger sig på!

FruNeroLindström sa...

Gud så härligt, speciellt en morgon som denna när himlen går i grått och solen inte når in genom fönsterspringorna under rullgardinen.
Ja, kan förstå hur det tar på krafterna, jobbade innan Stella på gymnasiesärskolan och det räckte med starten efter sommarlovet, så var man helt slut.
Hoppas du får en härlig Onsdag, Kram Malin

s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen) sa...

Åh vad härligt!! :) Vart är det ni ska åka? Ni kommer att få det toppen :)
Kramis

Pyttianna sa...

Gud vad härligt!! Var åker ni nånstans?
Tack så mkt!! :)

Kram!

Marie sa...

Det där såg ju helt galet skönt ut! ;D