måndag 20 augusti 2012

måndag måndag

Vilken härlig semester vi hade. Jag och min Rikard!

Idag har jag jobbat lika många veckor som jag hade semester. Galet vad tiden går fort. 
Som tur är har de här veckorna jag jobbat känts som de gått snabbare än dom jag hade semester på.

Det har varit en lång måndag. Lång på många sätt. En del dagar ger mer intryck än andra. Dom får man bearbeta extra. Grubbla och fundera. 
Grubbla och fundera lagom mycket.
Och koppla av med alla nya serier som börjar idag ;)

Skulle skrivit ett inlägg om sockerutmaningen.
Men det får komma imorgon istället!
KRAM
Emilia

6 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Härligt att veckorna går fort, då har man ett bra jobb.
Men visst kunde man önska att semestern var lite längre.
Bra att ibland grubbla och bearbeta vissa händelser, bara man inte glömmer att sedan gå vidare och ta vara på lärdomen.
Hoppas ni får en mysig kväll, kram Malin

Anonym sa...

Kram!!
Ser fram emot att läsa om din utmaning imorgon!

Pyttianna sa...

Ja jösses tiden går verkligen fort fram!
Så fina ni är du och din Rickard :)

Kram!

Snäckskalsdalen. sa...

Ni är ett gulligt par, jättegulligt!
Kram

Jannie sa...

Underbara bilder på er!
O kvinna lilla?du är ju så fantastiskt duktig med dina utmaningar!<3
KRAM

s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen) sa...

Fina ni är! :)
Kramisar