söndag 26 augusti 2012

pannkaks-kvällsmat

Tack snälla ni för era fina kommentarer i inlägget under. Ni är för gulliga!


Pannkaks-kvällsmat hos oss ikväll. Det händer ganska ofta faktiskt. Pannkakor är fantastiska. De går ju att variera i en oändlighet.
Idag blev det amerikanska pancakes med kardemumma och blåbär och lite extra protein i. 

Gott så det förslår! 

Nu laddar vi för en ny vecka igen. Helgerna går fort. Nästan för fort. Men jag njuter av vardagarna också. Av att trivas på jobbet och av alla vardagliga rutiner. Av att träna och slappa i soffan på kvällarna. 
Sånt som livet innehåller helt enkelt!
Fast sånt där som tvätt, disk och städ hade jag ju förstås glatt hoppat över ;)

Hoppas ni haft en härlig helg!
KRAM

2 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Kör du med proteionpulver i för att höja proteinhalten?
Ser farligt smarrigt ut.
Helgen har varit skön, dock gick den alldeles för fort som vanligt!
Hoppas du får en härlig start på veckan, Kram Malin

Therese sa...

Såg verkligen gott ut, får nog ta och göra lite blåbärsplättar tror jag allt.... det gillar vi alla i familjen - stora som små! Och så önskar jag dig en fin vecka. Här öser regnet ner, men jag tänder ljus å myser på så det är helt ok ;-D KRAAAM