fredag 31 augusti 2012

fredagsfeelings

Vår kapselmaskin från C3 var ett bra köp. Jättegott kaffe.
Att sluta tidigt en fredag borde alla göra. Jag gör det var tredje vecka. En fredag jag längtar till.
Den här veckan har varit typ världshistoriens tröttaste. Förstår inte. Känns inte som jag hinner med något alls. Nästa vecka lär inte bli bättre. Men det tänker vi inte på nu. Det är ju helg!

Handlade på vägen hem och slängde mig sen i soffan. Med en stor kopp kaffe och lite nötter. Surfat runt hos er, pratat med en kär vän som fyller år och bara tagit det lugnt. Oj så skönt. Nu är det helg!
Ska göra sista kraftansträningen för idag. Ett styrkepass på gymmet.

Ha en skön fredagkväll!
KRAM

8 kommentarer:

Therese sa...

Här har fredagsfeelingen lagt sig, jag har shoppat lite kläder, nya lampskärmar och nu ska vi bara äta gott och njuta av den kommande helgen, skönt! KRAM KRAM fina du <3

Vi i Villa Ville kulla sa...

Ja här har det slappats hela dagen så skönt det är det värt att göra =0)
Ha en skön helg
Kramar Lotta

a cup of emilias sa...

Det låter som en jättebra fredag :) att sluta tidigt innan helgen är underbart! Kramar

Sofi sa...

Härligt med tidig fredag!
Jag slutade också ganska tidigt idag:)
Slutar faktiskt tidigt två av tre fredagar:)

Vad ska ni hitta på i helgen?

Här blir det lugnt, i alla fall imorgon. Gustav är sjuk så han får kurera sig och jag ska fixa och dona lite här hemma. På Söndag åker vi till Vingåkers factory outlet om han är piggare. Där är det perfekt att handla bra jobbkläder till hösten och vinterns ruskväder:)

Ha det gott!

Kram på dig

Anonym sa...

Yammie för gott kaffe!
Kr

Anonym sa...

am😄

FruNeroLindström sa...

Låter som en skön Fredags.
Hoppas träningen gick bra och att du får en riktigt trevlig helg.
Något särskilt inplanerat denna "höst-premiär-helg"?
Kram Malin

Kia sa...

Slapp i soffan behövs ibland.

Jag heter Zigzon78 och har inte alls gjort många bilder. Vem är du då?

Ha en toppen lördag!
Kram Kia