fredag 10 augusti 2012

rosa ros till helgen


Blommor till helgen. En rosa ros har letat sig in till oss. På matbordet i vardagsrummet står den.
Visst blir helgen ännu lite roligare med blommor?


Grått och rosa. Vilken fin färgkombo. Nästan lika fint som vitt och blått ;) Men bara nästan.

Nu väntar jag besök av min pappa och mina två minsta syskon. Ser fram emot en mysig helg. Ikväll ska vi äta något riktigt gott. Något som jag väntat nästan ett helt år på. 
Kan ni gissa vad?

PS: Ni har väl inte missat min tävling?! Pågår till på söndag!
Klicka HÄR för att komma dit.

Ha en mysig fredag!
KRAM


5 kommentarer:

Sofi sa...

Hej vännen!

Fina blommor!

Hoppas att ni hade mysigt igår? Tror ni åt kräftor???:)

Jag har det jättebra på jobbet! Ny barngrupp och nytt (inte nybyggd:)ställe! Det känns super och jag ser fram emot hösten!:)

Nu ska jag göra kvällsmat, man blir ju hungrig av att slipa...:)

Kram på dig

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå raring!

Har ni det bra? Skoj med en tripp till Skara sommarland.
Ingen dålig vinst brorsan vann.

Vi har det bra.
Igår var vi hos svärmor och grillade. Mickes syster med familj har ju varit här hela veckan. De åkte hem till Grebbestad idag.
Idag har jag varit och handlat. Sen har vi grejat ute.
Imorgon har vi inga speciella planer.

När åker syskonen hem?

På måndag börjar Micke jobba igen. Lite trist. Är mysigt att ha han hemma om dagarna.

Nu blir det soff-häng! Kramis

Anonym sa...

Blommor gör oerhört mycket för känslan! Lokaså grönsaker och frukt..;)
Ha en trevlig kväll!

Pyttianna sa...

Så fin ros!! :)
Hoppas ni fick en mysig helg tillsammans!

Kramis!

FruNeroLindström sa...

Så söt, jag är dock alldeles för dålig på att unna mig lite blommor då och då. Men man blir ju så glad när man ser dem.
Hoppas du haft en riktigt mysig helg.
Kram Malin