torsdag 2 augusti 2012

utlottning av presentkort hos Miinto

För några veckor sedan spanade jag in den här plånboken från Tiger of Sweden. (http://www.miinto.se/brands/tiger-of-sweden
Såå fin! Min nuvarande plånbok är i uselt skick så jag skulle verkligen behöva en ny.
Blink blink till någon snäll där ute ;)
Den finns bland annat på Miinto ( http://www.miinto.se


I samarbete med Miinto lottar jag nu ut ett presentkort på 200:- hos dom. Jag gillar verkligen den webshoppen, de har alla mina favoritmärken och dessutom pågår stor sommarrea. 

För att delta i utlottningen gör du såhär:
1 lott: Kommentera i det här inlägget att du är med i tävlingen.
2 lotter: Lägg en kommentar i det här inlägget och länka med ovanstående i din blogg eller på facebook. Skicka med en länk i kommentaren hos mig om vart du länkat.

Jag drar en vinnare den 12 augusti
Vinnaren presenteras den 13 augusti.
LYCKA TILL!

8 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Aha, vilken tävling!
Jag vill vara med :) Absolut!

Jag tar två lotter, tack! Länkar på bloggen.

Puss o kram!

Anonym sa...

Klart att jag oxå vill vara med!!!!!

Har nu avverkat 2 veckor på min semester, varit i stugan i Bohuslän helt underbart, sol, bad, regn, åska några båtturer dock inget fiske hann jag med.
Hoppas att du verkligen njöt nu av din första riktiga semester.
Men faktiskt riktigt skönt att få vanlig vardag igen när semesterveckorna rullat förbi.

Kram Marie i Skara

Marica sa...

Jag är med i utlottningen med en lott :) KramKram

Anonym sa...

Jag testar min första tävling!!:) en lott!
Kram

Anonym sa...

Jag vill vara med såklart! =) Min mejladress är: phebles_90[snabel-a]hotmail.com

/Clara

Malin sa...

Hallå där =) Kul att kika in på din blogg en sväng. Så fint ni har det.

jag är gärna med och tävlar med två lotter. Jag länkar via barnens blogg pollysplace

kramkram

Jennys gömma sa...

Hej! Spännande med en ny webbshop som jag inte hört talas om innan! Klart jag vill vara med o tävla, 1 lott tack! kram Jenny

FruNeroLindström sa...

Sista minuten!
Detta vill man ju inte missa. Tar 2 lotter, ska länka direkt.
Kram Malin