lördag 2 mars 2013

alltid lika välkommen helg

Helgen känns alltid lika välkommen, eller hur?! 
Kom hem igår sent efter ett kvällspass på gymmet till färdiglagad mat som sambon hade gjort. Hur mycket lyx är inte det? :)

Vi har en trevlig lördag framför oss. Lite träning, lite kik på stan och en kväll med goda vänner. Ska bli väldigt trevligt!

Vad hittar ni på?

Har ni provat Voluspas doftljus?! Det här med doften Crisp Campange luktar såå gott och precis sådär alldeles lagom mycket. Lite plättar på tråd i en av mina favoritkrukor pryder tvbänken. Fina inslag som gör mig glad.

Nu ska jag ta tag i den här lördagen!
KRAM

7 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Låter som ni kommer att få en fin dag!

Tack för de underbara blommorna, igen!! Visste ni att jag gillar rosa blommor mest, kanske?!?

KRAMEN!

Anonym sa...

Jag tycker skålen du har blomman i är super fin!! Vart kommer den ifrån??!?!?!? Vad är det för material??? kramis

Sofi sa...

Hej vännen!

Vilken mysig Lördag ni har framför er!
Gillar också plättar i luften även fast jag inte har några just nu, däremot kom svärmor precis förbi med en murgröna på båge, det tackar man för:)
Annars blir det som sagt mest soffsittande idag framför tvn och friidrotten:)

Fina blommor ni skickat till Maria!:)

Kram på dig

Jannie sa...

Låter som ni kommer få(har) en kanonhelg!
Tack för dina goa ord vännen!<3
O du?Är väldigt sugen på att hoppa på din socker utmaning nästa gång-Kanske.... ; )
KRAM

anettan sa...

Hoppas ni haft en underbar kväll....det har jag haft nyss hemkommen från festligheter. Önskar dig en fin söndag. Kram Anette

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon mitt i Vasaloppet!

Tittar ni?
Vi sitter här hela familjen och tittar. Lite mysigt!

Hade du det bra ute igår? Vart var ni?

Min födelsedag var verkligen toppen. Så mycket fina presenter. Jätte glad och tacksam.

Det kommer några kompisar ikväll och firar mig också. De kunde inte i fredags.

Vad gör ni idag?

Ska vi träffas i april eller vad säger du?

Kramen

Therese sa...

¨å härligt det låter! Å volouspa hr jg intetestat, men måste nog det då du skriver så gott om det. Massa kramar!!!