onsdag 27 mars 2013

bra, solig onsdag

Underbara sol. Underbar vårvärme. Underbara jobb. Där jag får vara ute så mycket. I dessa årstider är det guld värt. 



Härligt att det är ljust när man kommer hem trots att man slutar vid fem. Jag upptäckte små gröna blad på björkriset. Fram med kameran ;) 
Ikväll väntar vi lite gäster. Lite mat och lite prat. Och mys med deras lilla tjej som snart fyller 1 år.
Bra onsdag!

Har gjort ett berg av fruktsallad till efterrätt. Massa härliga frukter blandat i en hel härlighet. En klick grädde på toppen sen. Kan det bli bättre? 

Har lagt in lite sill nu i eftermiddag. Världens godaste och lättaste recept som jag fått av vår kock på jobbet. Ska fråga henne om ni kan få det också :)

En dag kvar på jobbet. Sen fyra dagars ledig. Åh, så skönt!

KRAM

5 kommentarer:

anettan sa...

Vilken härlig fruktsallad. Recept på god och lätt sill vill jag gärna ha..... Kram Anette

Sofi sa...

Hej vännen!

Så mysigt med besök av vänner!

Skulle verkligen behöva köra helt utan sötsaker, känner att jag har svårt att bara äta ibland:) blir lätt varje dag då;)
Jag gör som er, kör till den 20 april! Heja oss!

Det ska bli så skönt med några dagars ledigt. Vi börjar med födelsedagsmiddag hos svärmor imorgon kväll. Sen på fredag ska jag äta frukost på Java med mitt gamla tjejgäng, vi ses väldigt sällan nu så det ska bli mysigt:) På Lördag har vi bjudit hem vänner, på Söndag blir det Påskmiddag hemma hos mamma o pappa och på Måndag ska vi till Maria:) Fullt upp med roligheter alltså:) Ny ska jag bara bli frisk också så att jag kan träna lite med.

Ha så mysigt ikväll nu!

Kram på dig fina!

P.s Du inspirerar mig massor med din träning ska du veta!:)

Kia sa...

Fruktsallad med grädde är bäst! Är den enda efterrätt som jag äter.

Ha en toppen kväll!
Kram Kia

Hannis sa...

Nu blev jag sugen på fruktsallad!
Såg väldigt gott ut.

Hoppas att du får en fin påsk/Kram Hannis

FruNeroLindström sa...

Så smarrigt fruktberg.
Låter som en mysig kväll. Bra inlägg om träningen innan.
Jag har fått lära mig att det tar 6 veckor att sätta en ny vana. Pushar man igång sig och håller på i 6 veckor så är sen vanan satt och man känner att man "behöver".
Men visst är det segt att ge sig iväg vissa dagar ändå ;) men oftast känns det ju bättre vara man kommer utanför dörren.

Hoppas du får en riktigt härlig skärtorsdag. Kram Malin