torsdag 14 mars 2013

åtta träningsveckor - före- och efterbilder

Det var någon som frågade vart jag fick min inspiration ifrån. Till träning och till träningsprogram. 
Jag tror helt enkelt jag har hittat den träningsform som passar mig. Som taggar och peppar mig alldeles av sig själv. Känslan av att känna att träningen ger resultat är så härlig. Resultat av många olika slag. De tre bästa är lätta att ta ut. Jag känner mig både starkare, piggare och snyggare (!?).
Så är det faktiskt. 

Sen blir jag väldigt peppad av att titta på för och efter bilder av mig själv. Eller jag ska erkänna något. Bilder av mig själv i överhuvud taget (man får faktiskt känna så ;)). Där jag ser stark ut. Det är en overklig känsla. Jag har ju liksom aldrig varit så här vältränad. Det är knappt så jag tror att det är sant.

Januari 2013

Det skiljer lite mer än två månader på de här bilderna. Åtta träningsveckor för att vara exakt. Det har faktiskt hänt lite. Ryggen är min bästa muskelgrupp och jag har verkligen känt hur jag blivit starkare. Och det syns ju faktiskt liiiiite?! ;)

Mars 2013
 Och så till mina träningsscheman. Där lägger jag all cred till min sambo, min alldeles egna PT. Nästan i alla fall. Jag fliker in med en del övningar här och där. Men det är sambon som utgör själva grunden med antal set och repetitioner. Annars får jag mycket inspiration från bloggar, listar mina favorit HÄR

Får ju massor av inspiration av Er med!!!!! Som peppar och hejar här. Ni är bäst!

KRAM

5 kommentarer:

Unknown sa...

Wow! Grymt!
Kramen

Maria - Villa Krutbruket sa...

Riktigt snygg rygg!! :) Kram

Linda sa...

Grymt snygg kropp du har!
Dit kommer jag väl aldrig att komma men då får man tänka på att jag har två graviditeter bakom mig med en uppgång på 23 kg båda gångerna. Jag är ju 173 cm och väger 64 kg så viktmässigt är det ju ingen fara men jag skulle vilja bli lite mer fit. För att bli lika snygg (och tajt)som du skulle jag behöva slita arslet av mig och det är jag lite för bekväm för. ;)

Igår invigde jag löpbandet. Tjohooo! Kändes lite ovant med ett nytt men det där ska nog bli bra.

Ha en bra dag!
Kram Linda

Anna sa...

You look great girl!

Kramen!

Junitjej sa...

Vilken skillnad! Heja dig!