söndag 10 mars 2013

en helg full med kvalitetstid

Har ni haft en fin helg?
Jag har haft en hel helg med mina syskon och pappa. Full med kvalitetstid. Härlig sådan.

Regionstävlig i rytmiskt gymnastik för lillasyster. Ni må tro att det var en stolt storasyster som såg sin lillasyster kliva upp högst upp på prispallen. Bäst av alla i sin åldersklass den här dagen. Så himla duktig! 
Och tänk att jag prickade in och fick se just den här tävlingen. Där hon vann. Fast det hade ju inte spelat någon roll såklart. I mina ögon är hon alltid bäst. Men ändå. Grattis kära syster!

Annars har helgen bestått av Mello-mys, shopping, bakning och ännu mer mys. 
Full med energi är jag. För en ny vecka!

KRAM

5 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Åh, låter som en helg som laddat batterierna på max. Härligt. Och så duktig syster du har.
Förstår att det måste känts extra kul att se henne vinna.

Hoppas nu du får en riktigt bra start på veckan. Kram Malin

Linda sa...

Så mysigt att få vara med familjen. Jag längtar jättemycket efter min mamma och pappa som jag inte har träffat på flera månader. Får nog packa in min familj i bilen snart och ta en tur nedåt de småländska skogarna.

Ha en bra dag!
Kram Linda

Kia sa...

Åter grattis till henne! :)
Vi har haft en lugn helg med lite träning så nu har jag skön träningsvärk. Inte så jag inte kan röra mig utan en skön känsla av att man gjort något bra! :)

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej tjejen!

Hur har du haft det?

Vi är hemma igen. Och har haft det väldigt bra. Ville nästan inte åka hem.

Vad söt hon är din syster. Och vad kul att hon vann.

Vad har du för dig den här veckan?

Kram, kram!

Sofi sa...

Hej vännen!

Så mysigt att ha en syskonhelg!
Förstår att du är en stolt storasyster:)

Min helg har också varit bra, har träffat vänner, blivit fin i håret och fixar här hemma:)

Längtar så till London, det är därför vi skippade solsemestern:)
Vi ska besöka bl.a. Notting Hill, Covent Garden, Camden mfl, gå på Rock musikal, besöka Wembly, åka ut till någon kuststad mm, ja och shoppa på Cath Kidston såklart;) Känns skönt att vara där i en vecka så man hinner med lite mer:)

Å vad jag längtar efter att ses! Tur veckorna går fort nu:)

Idag har jag löptränat igen så nu är jag på G!;)

Hur ser veckan ut för dig?

Kram Sofi