tisdag 26 mars 2013

körsbärskvistar

Är det fler än jag som har känt våren i veckan? Solen värmer mer och mer och hoppet börjar faktiskt komma. Hoppet om att våren kan vara nära.


Plockar in mer och mer vår här hemma. Fick lite körsbärskvisar av en fin kollega som får pryda byrån i hallen. 
Grått, rosa och vitt. Åh vad jag gillar den färgkombinationen.



Knoppar som inom kort kommer slå ut i blom.
Lite så som vi människor också gör när ljuset kommer igen och vi går mot ljusare tider :) 
För visst blir man gladare av ljuset?

Och här har vi bloggerskan med. I träningskläder på språng mellan jobb, träninng, mys med en fin vän och så jobb igen. För det är så min dag har sett ut idag.
Jag ser fram emot lite ledighet i påsk. Den är efterlängtad!

Hoppas ni har haft en fin start på påskveckan kära vänner!
KRAM

4 kommentarer:

anettan sa...

Trevligt när bloggerskan är med på bild. Hoppas träningen gick bra. Kram Anette

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!!

Håller med ovanstående kommenterar att det är trevligt när själva bloggerskan är med på bild.
Och rosa, vitt och grått är väl så fint. Skålen är den från Mateus? Jätte fin.

Här är vi uppe med tuppen idag med. Eller före tuppen till och med ;) Idag väntar en tripp till Marieberg och träffa en kompis och hennes son.
Veckan har varit väldigt bra hittills. Det var så härligt igår med all ompyssling. Ansiktsbehandlingar är ju så
underbart. Man borde göra det oftare.
Nu är jag för övrigt ljus igen!! Jätte nöjd är jag. Fast min kära sambo var ärlig och sa att jag är finare i mörkt. Jag hade lust att sparka han på smalbenet ;p

Vad hittar du på idag?
Skönt med ledighet snart för dig,
Och snart är det inte länge kvar tills vi ses. Längtar efter dig ju!!

Ha en fin dag!! Kall med solig verkar den att bli här. Kram

homebyCaroline sa...

Oj fullt upp! Härligt att hinna med träningen, den vill man bara klämma in någonstans :)

Vilka fina bilder, och färger!
Våren är här tjoho!

Kram

FruNeroLindström sa...

Riktigt härlig färgkombination.
Ja nu värmer verkligen solen ordentligt och ett nytt problem dyker upp, hur mycket-lite kläder ska man ta på ;)

Full rulle, men hoppas du får en härlig onsdag, snart har du ju långhelg.
Här blir det fix i källaren, mys i solen och sen en långpromenad med kär vän ikväll.
Påskhelgen jobbar jag ju, men lite middag hos mor & far ska vi hinna med på lördag med.

Ha nu en riktigt härlig dag, och du var så söt som påskkärring ;)
Kramar