tisdag 5 mars 2013

känner ni våren?

Det känns nästan som våren är här. Otroligt skönt ute idag. Gillar att det börjar bli barmark. Det gör så mycket för känslan tycker jag. Vårkänslan.

Slutade tidigt och tog ett ryggpass på gymmet. Tänkte ta en löptur sen men blev nedröstad av sambon. Det blev en skön pw istället. Tillsammans. Minst lika bra som löprunda,

Våren har fått flytta in i min garderob också. Mer och mer. Den här tröjan fick följa med mig hem från stan för någon vecka sen. I en av mina absoluta favoritfärger. Både på kläder och i inredning. Blir helt enkelt glad av turkost. 

Känner ni som jag? Våren!

KRAM

9 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart fin färg på din tröja.
Ha en skön kväll
AC

FruNeroLindström sa...

Ja, mer och mer av marken syns. Och till och med jag som är en vintertok börjar faktiskt så smått längta efter vår ;)
Låter som en härlig träningsdag. Här har jag bott i källarn och hunnit med en hel del av renoveringen. Men en lite kortare barnvagnspw och hundrastning har jg fått ute iallafall.
Ja men april borde inte vara några problem. Allt såg jättebra ut på gårdagens ultraljud så om inget drastiskt händer så kommer jag gärna :)
Kram Malin

homebyCaroline sa...

Det är såå härligt att våren börjar komma!
Ja turkost är väldigt fint, synd att det inte passar in här hemma:(

Ha det så fint! Kram

Sofi sa...

Hej vännen!

Ja visst känner man våren!
Det är så härligt ute just nu, ja om man bortser från allt vatten som är och kommer bli:)
Våra barn kan bada ute på vår gård om du förstår vad jag menar;)

Så fin vårlig tröja!
Ljusturkost är ju så fint!:)

Ha en mysig kväll goa du!

Kram på dig

anettan sa...

Jag känner absolut våren, jag satt ute och läste i eftermiddags så härligt. Snygg tröja. Kram Anette

Madeleine Berglund sa...

Lovely:)

Vikeskärs hem och ting sa...

Jodå våren är på g, fin färg och jag har med börjat med lite turkost på några plagg.
Kram

Anonym sa...

Håller med dig, bär är gott.
Citygross har nu 1 kg jordgubbar för 30 kr, samt - 12% på all frukt o grönt så jag har köpt det flera ggr drnns vecka, underbart till frukost o kvällsmat o tilltugg framför tv:n.
Ha en trevlig kväll.
Kram Marie

Therese sa...

Jättefin tröja!! Jag älskar också den färgen!!

Ha en toppenhelg!

kram Therese