söndag 17 mars 2013

shoppat spegel

Hej på er!
Det är en förkyld bloggerska här. Förmodligen den som legat o pyrt i veckan och slukat det mesta av min energi. Är väl bra den brutit ut antar jag. Så det fort kan gå över igen. Orkar inte vara krasslig!


Vill visa er gårdagens köp. Fina spegeln från House Doctor blev äntligen vår. Jag har suktat efter den ett tag nämligen. Och när jag visade sambon den i affären förr han också. Till min stora glädje! Ni vet sån där härlig ytlig lycka ;)

Den ska nu pryda vår hall. Upp på väggen ska den såklart men sålänge får den stå på byrån. 

Har ni haft en fin helg? 
KRAM

14 kommentarer:

Linda sa...

Den spegeln är så fin! Nu blev jag allt lite avundsjuk. :)

Löpbandet fungerar bra förutom en liten detalj. De har gjort facken för små så det går inte att ställa någon vattenflaska i dem. Men idag har vi köpt en flaskhållare till cykel och tejpat fast den med brun tejp. Inte så snyggt men vatten måste jag ha medans jag springer.

Krya på dig!
Kram Linda

Anonym sa...

Så fint ni har det! :)

Krya på dig!
Kram Jenny

Sofi sa...

Hej vännen!

Å har du äntligen hittat den fina spegeln nu! I rätt färg och storlek:) Jättefin!
Tråkigt att du blivit förkyld, får skylla på jobbet:)

I veckan blir det mycket jobb och en och annan löprunda:) Måste dock köpa mig nya springskor, de jag har börjar bli utslitna;)
Vad händer hos dig?

Kram kram och krya på dig!

anettan sa...

Mycket fin. Krya på dig. Kram Anette

Jennys gömma sa...

Visst är de fina dessa Kaminspeglar! Jag äger två stycken, men skulle gärna ha någon mer :) Så roligt att du kom med i lokaltidningen föresten!
Krya-kram Jenny

Anonym sa...

åg nej! Hoppas det går över snabbt på dig!! Många kramar!!!

Villa Carl Larsson sa...

Så otroligt fin den är spegeln. Så fint i er hall och finare nu när spegeln också kommer på plats :) Vart hittade ni den? Fanns det andra färger och storlekar?
Trist med förkylning. Vet precis hur segt det kan vara. Men ta det lugnt med träningen så länge och krya på dig! Kram kram

Pyttianna sa...

Fint! Den kommer göra sig perfekt i hallen! :)

Krya på dig nu!

Kram!

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Va roligt att läsa om dig i tidningen! Fin spegel, kul att den var rundad upptill och att R också gillade den. :)

Tack för gratulationerna!

kram Johanna

Marica sa...

Tips om tävling på:
http://holmchristine.blogspot.se/2013/03/tavling-handbok-i-resemedicin.html

KRYA PÅ DIG <3 Kramar

Ekenäsliv sa...

Jaaaaaa, den är såååå fin och jag suktar efter den jag med!!!
Underbar är vad den är:-) Förstår att du är glad=))
Men, inte förkyld igen!! Vad är det för bacillusker runt omkring dig. :( Krya på dig!
Kraaam anna

Piffa och Puffa sa...

Även jag suktar efter den. Vet bara inte var jag ska ställa den.
Vi bor så trångt så för varje pryl som kommer in måste något ut.
Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!!

Nej, vad segt att du blivit förkyld. Måste nog säga att din träning verkar ha en förbannelse över sig. Så fort du kommer i gång blir du sjuk.
Hoppas du blir frisk fort!!

Vilken snygg spegel! Vad kul att du fann en sån du ville
ha. Vart hittade du den?

Vår helg har varit bra. I lördags var jag först en sväng på Marieberg och hämtade en jacka som jag lagt undan till S. Sen var vi ute resten av dagen och grillade korv.
Igår var vi med Micke när han åkte motorcross.

Idag kommer en kompis på fika vid 10-tiden.
Vad gör du idag?

Kramen

FruNeroLindström sa...

Ytlig lycka är också alldeles underbart ;)
Så snygg. Och passar ju in jättefint.
Ja du. Här har det ju shoppats byggmaterial och renoverats bara typ ju. Men långpromenaden i lördags var härligt välbehövlig, dessutom hade jag inte träffat min vän Mia på jättelänge. Så extra skönt när man slår fler flugor i en smäll ;) hälsa, umgås och hundrastning.

Skönt att det brutit ut. Här verkar det äntligen ge med sig utan att bryta ut. Så håller tummarna att det är snabbt överpasserat.
Kram Malin