torsdag 7 mars 2013

emilias i tidningen

Nu har jag väntat och väntat och väntat. Men texten om mig i vår lokaltidning har fortfarande inte lagts upp i deras nättidning. Lite tråkigt. Dock finns papperstidningen att läsa på nätet: HÄR. 
Bläddra fram till sidan 6 så kan ni läsa om mig :) 


Efter en intensiv träningsvecka tar jag nu två vilodagar över helgen. Ett efterlängtat besök hos mina syskon nere i Skåne väntar! 

Ni vet väl att jag finns på Instagram också: @emiliasblogg

Jag önskar er en fin och solig helg!
TACK för att ni tittar in här och för era fina kommentarer, bloggkärlek till er!
KRAM

7 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Härligt Emilia!!!! Nu har jag läst hela artikeln! Vad roligt!!! Vilka bra svar du gav. =D
Kram Madeleine

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ha en härlig helg fina!!!! Kram kram

Ekenäsliv sa...

Nu har jag läst! Vilken fin artikel vännen=)
Ha en mysig helg med dina syskon nu!
Kram Anna

Vita huset 28 sa...

Hej ha en skön helg nu.

Kram Camilla

FruNeroLindström sa...

Jag vet inte hundra om det datumet än. Jobbar inte men ev skulle grannarna komma och fira Jimmys 30 års dag. Men återkommer om besked.

Ha nu en riktigt mysig helg. Kram Malin

Sofi sa...

Fina du!

Massa bloggkärlek till dig med vännen!

Kram!

anettan sa...

Välkommen till Skåne! Du är värd någon fridag. Ha en skön helg. Kram Anette