lördag 23 mars 2013

kvällens outfit

Lördagens planer ändrades hastigt imorse och vips hade vi en hel tom dag framför oss. Om man inte räknar den inplanerade ryggpass på gymmet i förmiddags.

Det blev en lunch på stan och lite kik i affärer. De här jeansen fick följa med mig hem. Jag har suktat ett tag efter ett par Please-jeans. Gissa om jag blev glad när jag sprang på dessa kopior. Satt som ett smäck gjorde de med så de fick följa med hem!


Tillsammans med en svart enkel tröja och lite smycken får de utgöra kvällens outfit. Det vankas nämligen fest hos min kollega Anna. Trevligt värre ska det bli!


Mina favoritringar åker alltid på när det är festligheter. Den understa fick jag av min käraste i examenspresent förra året. Den andra är ett arv från min mamma. Perfekt kombination i mina ögon!

Vet ni?! Det blev en löptur i solen igår!! En riktig härlig sådan. Var otroligt skönt att komma ut och springa igen. Borde gjorts för längesen. Men nu har jag fått mersmak så blir kanske en runda redan imorgon igen. Massor med spring i benen :)

Önskar Er en fin lördagskväll!
KRAM

8 kommentarer:

Vikeskärs hem och ting sa...

Tjusigt :) ha det så kul..
Kram

Pyttianna sa...

Snyggt! Hoppas du får en toppenkväll!

Kram kram!

FruNeroLindström sa...

Men så härligt med fynd. Tänk vad lite ytlighet kan göra en glad ;)
Hoppas du fått en härlig kväll. Kram Malin

Sofi sa...

Hej vännen!

Du kommer vara snyggast ikväll!:)
Du inspirerar mig så mycket så imorgon ska jag till gymmet, Gustav har satt ihop ett träningsprogram så nu jäklar säger jag bara!
Kan vi inte köra en riktig sockerutmaning efter Påsk?

Hoppas ni har det jättekul ikväll!

Kram på dig fina!

anettan sa...

Var hittade du jeansen? Hoppas din lördag varit trevlig. Kram Anette

Junitjej sa...

Vilken snygg ring!

Kia sa...

Härligt med löprundan! Jag ska ut ikväll med Zigge och då blir det den längre turen.

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå darling!!

Vilken snygg outfit. Och verkligen läckra jeans. Vart hittade du dom?
Hade du en trevlig kväll?

Vad fin hon är lilla Vera. Har du varit där och gosat lite bebis-gos? :)

Jag kör gärna igång efter påsk med sockerutmaningen :D

Har helgen varit bra?
Här har vi varit ute så mycket som möjligt. Firat min pappa som fyllt och storhandlat.
Bio i fredags vart det ingen då Micke är förkyld. Det kanske jag har sagt till dig. Kommer inte ihåg vem jag säger vem till ;P

Påsk-veckan! Vad händer hos dig?

Kram, kram!