fredag 22 mars 2013

fredagsfrukosten når toppen

Fredagsfrukost. Hemma idag. Ni kanske är trötta på mina frukostbilder vid det här laget. Men det är mitt favoritmål på dagen så är det ;)
Fiberhavregrynsgröt med blåbär och russin, två ägg, kaffe och c-vitmamin bestod frukosten av idag. Det kan inte bli så mycket bättre. Tillsammans med en kik hos Er når det toppen.


Nu kickar vi igång den här fredagen. Jag laddar för årets första löptur ute i eftermiddag, (förra året sprang jag ute hela vintern, i år vet jag inte vad som hänt) om bara vädret tillåter. Sol och vindstilla beställer jag. Någon plusgrad. Tack!

Jag vill önska Er en riktigt härlig avslutning på den här veckan!

KÄRLEK

4 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Åh, jag håller som vanligt med. Man bara måste älska frukostar. Och mellis. Och lunch osv ;)
Här blev det dubbla frukostar i och med gymmet. Först en tallrik med fil och diverse tillbehör och sen två ägg och keso efter innan jobbet.
Nu längtar dock magen efter lunchen, men bara ca 30 min kvar.

Jag har ju kört på med löpningen hela vintern. Gillar att springa oavsett årstid. Men nu har vi en ruskig ishalka så är lite lurigt. Men broddarna funkar ju fint.
Håller tummarna för att du får som du vill, vindstilla och bra väder så du får en skön runda.

Ha sen en riktigt mysig fredagskväll. Kram Malin

Kia sa...

Lycka till med löpturen! Jag sprang igår kväll, friskt men skönt!

Ha en toppen helg!
Kram Kia

Ekenäsliv sa...

MUMS!!!
Här kan man då inte springa, då får man ta sig igenom storm och drivor av snö… Brrrrrrrr.
Ha en skön kväll!
Kram Anna

Anders sa...

Vilken fin och inspirerande blogg! Ser fram emot att följa i fortsättningen. Ha det fint! Hälsningar från Anders