tisdag 21 december 2010

Bästa mormor

Igår fick jag en avi hem, ett brev att hämta på posten. Trodde det var ett par skor som jag har beställt men när jag fick paketet kände jag igen mormors handstil...

Och titta vad det var i :) En heel påse men mormors knäck (den bästa knäcken i hela världen) och ett julkort!
Tänkte senast igår att jag tyckte det var tråkigt att inte få äta mormors knäck i år, tror momor hörde den tanken :)
Bästa julkortet ever, helt klart!!
TACK!

Har varit på gymmet nu på morgonen, det var jag o pensionärerna ;) Nu är det plugg som gäller, måste få lite gjort!

5 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Gott med knäck!
Lycka till med pluggningen..
Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Åh den vill jag också se. Berätta sen om den är värd att se!

Ha en fin dag, kompis! Kram!

MIN LYCKA ♥ sa...

Vilkem mysig present!! Kan inte bli så mycket bättre!

Snäckskalsdalen. sa...

Ååå en så gullig mormor du har! Så rart. Och så gott!
Kram

Madeleine Berglund sa...

Åååå herre min skapare, momors knäck..men guuuuud sååååå gott. Ge mig ge mig ge mig!!! Känner mig helt girig och jätte sugen på knäck nu. Jösses!!!

Du är sååå duktig som tränar! Heja dig!
Kram Madeleine