måndag 27 december 2010

Skidsugen

Slalombacken i Skövde som lyser längst bak i bilden,
inte stor men ände en backe...
 Har jobbat hela dan. Är så himla fint ute just nu, det kom mer snö igår så vi har hur mycket som helst nu känns det som. Jag blir så himla sugen på att åka skidor, helst slalom men just nu skulle längdskidor gå bra det med :)
Dessa bilder är tagna när jag var i Idre för säkert fem år sedan. Titta vad härligt det ser ut!! Eller hur!?
Skidresa?! Ja tack!
Ska bara få med min kära sambo som aldrig stått på ett par slalomskidor först ;)

2 kommentarer:

Catharina sa...

Ja det är verkligen så supervackert ute nu. Älskar riktigt vinterväder med sol, gnistrande vit snö och klarblå himmel. Alla årstider är förresten underbara när de liksom är som de ska om du förstår hur jag menar:)Nej det blev ingen biopremiär för mig men se den ska allt men vi får se när..... Kram kram

Anonym sa...

Jag vill också åka!! Men Peter har aldrig stått på ett par heller!! :)

Haha =)

Kanske ska satsa på att få upp honom i backen först? ;)

Kramis! Och god fortsättning!