tisdag 28 december 2010

Fram med böckerna igen


Då är mitt lilla jullov slut och böckerna har åkt fram igen... Har tenta i kursen barnlitteratur och barnkultur den 8 januari så det är bara att sätta igång att läsa. Trodde några av böckerna skulle vara ganska roliga men tji fick jag. Men det är bara att kämpa sig igenom det...

Sitter o klurar på nyårsmenyn också. Har nog kommit på vad vi ska ha till huvudrätt i alla fall :) 
Vi blir sex stycken här på nyår och förmodligen ska vi laga maten tillsammans!

Tisdag idag och självklart ska ni få lite tisdagsinspiration.
Titta in senare vetja!

5 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Det tycker jag du är värd efter allt slit med pluggandet.

Jag satt precis och läste tidningen och fick se att en affär i stan har 40% på Lexington. Jag SKA dit!!!!!!!!!! :P

Maria - Villa Krutbruket sa...

Inte när det gäller Lexington, förstår du. Då j*vlar kan jag köa :P
Menar du vart dom säljer det här i stan?
Det finns på flera affär.

Återkommer om jag fyndar nåt ;)
Kram!

Therese sa...

Ser fram emot sedvanlig tisdagsinspiration hjärtat! Här har jag nys klickat hem en Tassimo till mannen, kunde inte hålla mig *ler* KRAM

Tess sa...

Då sitter jag här och väntar på tisdagsinspirationen :)
Kram

Marica sa...

SNARK för alla böcker... F tyckte jag s¨åg nyvaken ut när jag bäddat ner mej i Jacobs säng med alla böcker och tittade upp några timmar senare ;)
Ha en bra kväll vännen! KRAM