måndag 13 december 2010

Luciamorgon


Så här börjar jag min Lucia morgon, myst till det i soffan med täcke och tända ljus. Mys. Får tacka sambon som försov sig och tvingade mig att göra frukost till honom (okej, jag erbjöd mig) att jag kom upp så tidigt :)
Skönt o ta det lugnt på morgonen!

Min syster har Luciafirande på sin skola just nu, åh, önskar jag bodde närmare så jag kunde vara med och titta!!

Nu är det dags att ta tag i dagen, plugg plugg plugg... och julgodisbak :)

GLAD Lucia på er godingar!!

4 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Nej, vad trist! Du får glädja dig med att det snart är över..

Jag håller på att läsa en serie av Lars Bill Lundholm. Är just nu inne på sista boken, Gamla stan morden heter den.
Älskar dessa böcker, bland det bästa jag läst! Men då är jag ju deckar-frälst!

Japp, jag har sett Eclipse. Tycker som du, den sämsta av filmerna. Får se hur nästa blir.
Vi hyrde "Valhalla rising" och "En julsaga" för någon helg sen. Julsagan var bra men "Valhalla rising" kan jag ärligt säga är den sämsta film jag sett! Helt otroligt dålig!

Lycka till med julgodisbaket! Vad blir det för gott?
Kram, kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Nej tyvärr, jag är så dålig på sånt där. Det vore väl knäck isåfall som jag vet :D En favorit i repris ;)

Nu blir det en kopp kaffe! Kram!

Jannie sa...

Å vilken mysmorgon!
O snäll flickvän som fixar frukost så tidigt.Inte illa!
Tack snälla du.Ja visst är de HELT underbara!Kan aldrig få nog av dom!
Massa kramar

MIN LYCKA ♥ sa...

Lucia är fint och mysigt. Det är en av de bästa sakerna med att jobba i skolan, men får uppleva alla mysiga och högtidliga stunder tillsammans med barn, härligt♥