måndag 13 december 2010

Kladdvarning

Varning för kladd
Här är resultatet av gårdagens chokladkola-kok. Jag måste erkänna att koka kola är inte min starka sida ;) Det är stoooor kladdvarning på att äta dom här o därför fick jag slå in dom i papper... Är inte första gången jag låter kolan koka för kort tid, att jag inte lär mig, är alldeles för ivrig! 
Funderar på att koka en omgång till o hoppas på bättre lycka då. Men först ska jag kanske inhandla en ordentlig kökstermometer, tror jag skulle lyckas bättre då ;)

Nåja, goda blev dom i alla fall, det kan jag intyga!!
Tur att jag ska spinna om en stund efter all kola jag vräkt i mig, hihi!

Skulle gjort mer godis idag men blev fika med min fina Maria istället :)
Imorgon så...

7 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Vad gör det väl om det är lite kladdigt när det är så gott, jag ser ända hit hur gott det är.....Kram

Therese sa...

Lite kladd kan man stå ut med så länge de är goda ;-) Jag hoppar knäcken i år då den kostade mig ett par tusen i fjol i tandläkarkosnad... Ha en fin kväll! Kram

sara - mamma till wilda sa...

Bättre för kladdig än får hård =)

sara - mama till wilda sa...

Förresten så måste jag säga att du har det väldigt fint här inne på bloggen =)

Maria - Villa Krutbruket sa...

Visst är hon söt, lilla Stella. Hon är den goaste! :)

Äh, det spelar väl ingen roll om dom blev kladdiga. Allt ska ju ner i magen iallafall ;)
Hi, hi!!

Gör du idag? Kraam!

Tess sa...

Det ska märkas att dom är hemmagjorda! :)
Kram

Helena Ljunggren sa...

Grattis till Sophie Dahl's kokbok. Maila mig din adress från samma mailadress som du använde dig av när du lämnade kommentaren.

Info@helenaljunggren.com

http://www.helenaljunggren.com/sophie-dahl%E2%80%99s-voluptuous-delight%E2%80%99s-%E2%80%93-vinnare/