tisdag 7 december 2010

Tisdagsinspiration

Pricken över i:et blev det rödrutiga bandet


Ära vare Gud i höjden, detta har jag gjort i slöjden...
Ja det är faktiskt sant, ljusstaken i veckans tisdagsinspiration har jag gjort alldeles själv. Tror jag var 10 år eller något sånt och fick ett önskemål från mina syskons mamma att göra en adventsljusstake åt henne, hon ritade, jag gjorde ;)

När jag sen flyttad hemifrån fick den följa med mig och det är jag väldigt glad för, den har sin självklara plats hemma hos oss!

10 kommentarer:

Tess sa...

Gud så fin! Vilken talang du har!
Kan man lägga in en beställning? :)
Kramar

Familjen Lindström sa...

Åh vad kul! Gillar din tisdagsindpiration och mest när det är taget ut verkligheten, även om drömmar är ganska trevliga de med ;) men alltid lite extra kul när man får inspiration från dig och ditt fina hem :)

Jag gjorde ett ryck i helgen, storstäders och gjorde lite julmysigt och fint men absolut inte lagt ner ngn känsla i det i år ;) weiii, nu är det bara tre dagar kvar!!!

Kram!

PS. Ska testa appen i dag, tack för hjälpen!

Marica sa...

Verkligen så fin! En sån vill jag oxå ha *blink blink*
Ses imorgon me like :)
Kramar

Unknown sa...

Åh den va ju kanon fin, vilken talang du är!
Kram

HUSnrNIO sa...

Enkelt och snyggt! Ha det bra.

Maria - Villa Krutbruket sa...

Tror allt att det finns en dold talang i dig! Kanske ska byta karriär ;)

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Allt bra idag, lite trött bara.

Hur mår du? Ska du hitta på?
Kram Maria

Maria - Villa Krutbruket sa...

Härligt, att bli ompysslad en stund!
Jag hade en tid för sling och klipp nästa vecka. Men jag shoppade upp dom pengarna i Göteborg ;) Sån är jag! Flyttade tiden till i januari istället.
Men jag är såååå himla trött på mitt hår. + färgen. Vet inte vad jag ska göra!
När jag mådde dåligt sist så tappade jag en massa hår :( Jäkla skit! Får se om jag klipper av det eller vad jag ska hitta på.

Jag ska åka och simma och basta ikväll. Ska bli skönt!

Kram!

Therese sa...

Så duktig du är!!! Å skoj å se nya frisyren ;-) Kram

Jannie sa...

Men jisses vad duktig du är!
jag hade inte ens kunnat göra något så snyggt nu vid 32 års ålder.
Så jag är mäkta impad!Kramar