torsdag 2 december 2010

Härliga barn

Jag är galet trött idag, tänk om det ändå vore fredag...
Tycker denna veckan går lite föör sakta!
Praktik o sen lunch med Maria o så spinning, blir nog en bra dag ändå :)

Ska avsluta mitt tema idag, Klara Robot kommer på besök för sista gången.


Det förvånar mig hur barn snällt köper saker och ting. Inte ett ord har kommit om att roboten är löjlig eller att den bara är påhittad (självklart fattar dom det en dom spelar med, underbart tycker jag). Förra veckan när vi skrev brev till tomten sas det inte ett knyst om att tomten inte finns, hade förberett mig för att det skulle komma men nej... Barn är så härliga!!

1 kommentar:

Jannie sa...

Visst är dom!
Men vadå, finns inte tomten???
Nu har du ju förstört min jul...ha ha ha Hoppas du får en härlig dag!
Kramar