tisdag 14 december 2010

Tisdagsinspiration

Sliten o nött, men ändå så fin
Här om dagen när jag satt och pluggade kom jag på att jag har den här fina skålen långt in i ett skåp... 
(varför jag tänkte på det samtidigt som jag pluggade är en gåta)
 Det är ännu en grej som är sparad från min mamma, (som tårtfatet i bakgrunden). 
Trodde nog aldrig jag skulle använda den men ändå har jag sparat den. 
Nu är jag jätteglad för det :) Jättefin ju!
Ens smak o stil förändras ju, i alla fall till viss del, och just nu är den här skålen precis i min stil!

Tänk er, tomtegröt i den här på julaftonsmorgon, någon god köttgryta eller varför inte ett blomsterarrangemang med hyacinter och mossa?! 
JAA ja ja!

Man vet aldrig vad man kan hitta i skåpen :)

3 kommentarer:

Daniel sa...

Daniel diggar oxå!!

MIN LYCKA ♥ sa...

Nu har jag läst ikapp;)

Fiiin skål!! Gillar vitt och gammalt, det nlir liksom snyggt då. Fint minne från din mamma!! Sånt ska man alltid spara, men vet aldrig när den kommer till användning nästa gång!

Gonatt kära du! Nu ropar sängen för längesen... ♥ ♥

sara - mamma till wilda sa...

Nu när vi ska flytta så ska jag bygga upp en helt ny servis och det ska vara i typ den stilen. Så fin