fredag 31 december 2010

Mitt 2010

En liten lista så här på nyårsafton, gjorde denna för 2008 med, läs den här om ni vill :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte på en 16 dagar lång resa till Thailand med Rikard, cyklade 2 mil, bakade surdegsbröd
2. Höll du några nyårslöften? Ja, jag har (nästan) inte druckit någon läsk alls under hela året. 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Massa bebbisar har ploppat ut i år, Linus och Lisas Jens, Matildas Iris, Emmas lilla skrutta, Johanna och Peters lilla Nora och Karins lilla Klara.
4. Är det något du saknat 2010 som du vill ha mer tid till 2011? Mer tid med mina syskon, mer sol och värme, mer jobb på förskola/skola/fritids.
5. Vad var din största framgång 2010? Skolan helt klart, framför allt att jag klarade den förbaskat svåra grammatiktentan på första försöket. Att jag tränat så bra och lyckats med några av mina mål också såklart.
6. Vad spenderade du mest pengar på? Resor, inredning, kläder och mat.
7. Vad önskar du att du hade gjort mer? Är ganska nöjd. En till utlandsresa i somras kanske...
8. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig för sådant jag inte kan påverka.
9. Hur tillbringar du nyåret? Hemma hos oss med Jenny, Erik, Perra och Oskar.
10. Vem saknade du?  Mamma!! Och mina syskon men på ett helt annat sätt.
11. Finns det något du ångrar med 2010? Att jag har oroat mig för saker jag inte kan göra någonting åt.
12. Vilken del av året var bäst, första eller andra halvan? Första, Thailandresan väger upp det mesta! Hösten har varit kämpigare, på många sätt...
13. Hur tror du att 2011 blir i sin helhet? Bra! Är ju det året jag kommer bli klar med min lärarutbildning (januari 2012), vi förmodligen skaffar bil, sommar med mycket ledigt tillsammans. Men först ska vi starta året med en weekend i Tylösand!

1 kommentar:

Marica sa...

Lånar :)
Gott nytt år min underbara vän!
Kramar