måndag 20 december 2010

Träning

Har jobbat hela dagen på fritids. Nu blir det minsann inget mer jobb på ett tag... Måste verkligen plugga. Vill jag ha klart lite innan jul gäller det att sätta fart!


Träning efter jobbet... Känner mig så duktig som verkligen har klarat mitt mål om fyra pass i veckan. Har snart hållit på två månader :)
Jag slutade med gi, började träna mer o har nu gått ner snart 5 kg utan att egentligen ändrat på så mycket :) me like!
Ja, jag tänker ju ganska mycket på ad jag äter med men inte så mycket jag trodde jag skulle behöva göra...

Och nu när jag kört så länge är det ju bara o fortsätta, man blir ju van o jag mår så bra av det!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Duktig du är!! :D Vart tränar du nånstans?
Jag behöver också röra på mig snart, mitt fläsk växer illa fort ;)
Kramis

Marica sa...

Jag ska ha som nyårslöfte att verkligen ta tag i att röra på mig! Usch säger jag bara... hur fort det går att man går upp i vikt när man kommit upp i ålder ;)
Leta efter dej på FB men du va inte där.. hörs sen! KRAM <3

Anonym sa...

Heja dig, vad duktig du är! Kram M

nathalie sa...

Grym du är :D Måste kännas riktigt bra att ha fixat så bra.