tisdag 14 december 2010

Lyckodag

 Det måste vara min lyckodag idag :) När jag kom hem låg ett fint kuvert på hallmattan som visade sig innehålla detta fina julkort och en liten present från Maria med bloggen Villa Krutbruket. Åh så glad jag blev, värmer i hela mig, tack tack tack! 
Inte nog med det... när jag läser mina kommentarer upptäcker jag att jag vunnit denna fina bok på Helenas blogg. Massa glädje här med, tusen TACK!

TACK tjejer, ni har gjort min dag!

Kika in senare, tisdagsinspiration ju! Idag ska jag visa er något som jag har rotat fram här hemma i skåpet...

4 kommentarer:

Tess sa...

Grattis gumman! Det var du absolut värd!
Kramar

Madeleine Berglund sa...

Ååå men tack Emilia, vad rar du är!!! Jag blir jätte glad för dom orden.=)

Ååå men grattis till vinsten, vad kul med julkort också! Hihihi!!!!

Min kola blev också lite kladdig igår, men äsch då, vi mumsar på ändå, eller hur? ;)

kram Madde

Therese sa...

ooooo sån tur du har!!! Verkligen en bra dag för dig, å det är du värd!!!! Grattis <3

MIN LYCKA ♥ sa...

Nämen GRATTIS!!! Vad härligt med en riktigt bra dag!! Kram♥