fredag 10 december 2010

Stress i kroppen

Min vackra amaryllis (med massa blixtljus på).
Fyra utslagna blommor har den.
Idag ska jag inhandla en vit!
Fredag morgon. Vaknade med massa stress i kroppen. Idag är det två veckor till julafton och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna allt... Julbestyren känns lugnt, men pluggandet... Usch!
Har två stora uppgifter (en snart klar) och en tenta...
Tentan känns värst, vet verkligen inte hur jag ska plugga den här gången... och jag bara känner att jag måste klara den, något annat finns inte på kartan.

Ska snart göra mig iordning o gå till skolan, grupparbete på 12 pers, låter kul va?! ;) 

TUR att det är fredag i alla fall, bästa dagen, eller hur?!

2 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Tentor ordnar sig alltid, det är bara att ta det lugnt, inte få tentafrossa. Grupparbete med 12 personer är väl också OK, det är bara att pipa till ibland.....tror jag.
Kram

MIN LYCKA ♥ sa...

Det kommer att gå bra! Minns själv att plugga var himla stressigt, framförallt på jul. När man jobbar så kan man (förhoppningsvis) koppla bort jobbet när man väl är hemma, men allt löser sig.

Jag har inte börjar packa än...förstår du eller?! haha...10 dgr kvar........................................;)

Ikväll är det idol och hoppas på Jay!!