torsdag 30 december 2010

Lyckats

Dessa skönheter beställde jag från Sportamore igår.
Titta in, de har en jättebra mellandagsrea!
Jag har ju berättat att jag hade som mål med träningen att träna fyra dagar i veckan ända fram till jul, vilket jag också har gjort! Men jag hade ett mål till, att gå ner några kilo i vikt och när jag hade lyckats att komma till en viss gräns tänkte jag belöna mig själv med något.
Förra veckan nästan hoppade jag av lycka när vågen visade mindre än på myyycket länge :) 
Tänk att jag hade lyckats, mitt mål var nått!

Så igår skickade jag efter lite träningskläder, passande va?! Längtar tills de kommer så jag kan känna mig snygg på gymmet ;)

Vill ni höra mer detaljer kring min träning? Hur jag har tränat och sådär? 
Berättar gärna om ni vill!
Har ju en egen PT (personlig tränare) här hemma som har lagt upp mina träningsscheman ;)
Han ska snart få lägga upp ett nytt till mig, variation är viktigt!

4 kommentarer:

Sara sa...

Duktiga du!! Jag vill gärna läsa mer om träningen och hur du levt, behöver lite motivation och få drömma lite själv här när man bara blir större och tjockare :p Längtar tills i maj, då ska jag få komma igång på riktigt igen :D

Kram och gott nytt år!

Anonym sa...

Bra jobbat Millan! Vad roligt att du nått ditt mål. Grattiskram! MM

Familjen Lindström sa...

Jag är grymt imponerad vännen! Duktiga du!!!

Marie-Louise sa...

Vad bra jobbat och nya träningskläder är väl en av de bästa sakerna man kan belöna sig med. Ja det träningsschemat skulle jag hemskt gärna vilja läsa om. Jag ska nya tag efter nyår, vilken kliché, men så är det. Så ett träningsschema skulle vara guld värt :)
Gott Nytt År önskar jag dig. /Kram