torsdag 30 december 2010

Shoppat

Var på Mio igår och hade hoppats på att fynda lite på deras rea. Istället kom jag hem med två saker som inte var på rean ;) Den ena var ljusstaken i bild, den längst fram :) Tycker det är väldigt fint att blanda stakar i olika storlekar sådär, skulle kunna tänka mig en till!
Köpte även en svart pepparkvarn (julklapp från pappsen), så fin är den.
Lovar att visa den i ett annat inlägg!

Maria Knitted Cardigan SEK 99, Jeane Blush - NELLY.COM

Ikväll har vi kikat lite på film, men vi fick avbryta eftersom det var hockey på tv... killar! Hamnade här och "råkade" klicka hem lite kläder från Nellys rea, oops! Men fyra plagg för 400 kr varav två jättefina koftor. Tycker det är ganska bra fyndat faktiskt :)

Vad säger ni nu då? Vill ni läsa mer om träning här i bloggen?
Please, tell me!

8 kommentarer:

Therese sa...

*fniss* Jag har plockat fram tre liknande stakar nyss :-) Kram <3

Therese sa...

De står arrangerade likt dina, fast med en bukett vita rosor och en flaska bubbel på min gamla symaskin :-) Ingen vinst :-( Kram

Marica sa...

Jag hittar bara dyra kläder på nelly ju... :(
Hi Hi jag köpte en träningstopp idag på rean eftersom mitt nya liv börjar på lördag eller var det måndag.. aaa jag vet inte men min man hade kommentaren att det går ju ha tröjan att mysa i oxå... jag fattar inte vad han menar ;) men jag läser gärna om träning.. jag kan ju ta på mig tröjan innan så slår jag två flugor i en smäll :) Ja så gör vi :)
Kram min bästa <3

Marica sa...

HE HE fanns visst ett eget hörn med REA på Nelly.. hmm jag har så svårt att hitta dit bara :)

Marica sa...

Håå jag kom just på att jag saknar dej så himla mycket!!!!
KRAM <3

Familjen Lindström sa...

Tack vännen för kommentaren! Jag håller med, vår resa har hittills varit perfekt komponerad med storslagna miljöer, mys, romantik och stränder!!! Kunde inte bli bättre, eller lite bättre väder första veckan i San Diego men ska verkligen inte klaga!
Vi slutstädar huset på söndag, måndag morgon flyger vi till Cabo för åtta dagars lyx-resort-semester. Dock känns hela denna resa som ett enda stort lyxpaket ;) Sen ytterligare två dagar i San Diego innan vi åker hem till Sverige... fem veckor går fort... ;(

Kram och gott nytt år! Ni firar nio timmar före oss!

Marie-Louise sa...

Svar: Äggvitan ska i ovispad när sorbeten börjar "stelna". Det blev en stor skillnad i konsistens märkte jag. Mycket "fluffigare" och finare sorbet när äggvitan fick följa med i.

Sara sa...

Fina ljusstakar, jag gillar också att blanda olika storlekar.

Bra fyndat! Kram :)