måndag 6 december 2010

Om exakt ett år...

Vilken är din favoritsmak just nu?
Sitter med en kopp te och datorn i knät. Favoritsmaken just nu är svart chaite :) Gott precis som det är eller med en stor sked honung och mycket mjölk.

Väntar på min Marica, vi har inte setts på flera veckor känns det som... Vi ska plugga lite innan det är dags för Högskolan och föreläsningar i eftermiddag.
Tänk, om precis ett år har jag bara en månad kvar av min lärarutbildning, kan ni tänka er? 
3,5 år håller faktiskt på att lida mot sitt slut...
Om exakt ett år kommer kanske Marica hit igen, men då håller vi på med vårt examensarbetet, jag längtar!

10 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Tänk vad skönt när du är klar med utbildningen! In i arbetslivet, tidiga mornar ;) Hehe!

Allt bra med mig idag!
Den här veckan händer det inte så mkt roligt faktiskt.
Vi har begravning på fredag, så släkten från Finland kommer. Det blir lite pyssel hemma typ.

Ska du hitta på?
Kram!

Jannie sa...

Du är ju så himla duktig som orkar!
Ha en underbar måndag!Kramar

Therese sa...

Ja du vännen, tiden rudar fram, så njut av nuet även om du gärna säkert vill vara "färdig" chaite är en favorit här med, men finns ej att köpa på orten, så jag ska nog ta å nätshoppa lite, är även sugen på nått gott julte. Ha en fin dag! KRAM <3

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Härligt med en kopp te, speciellt när det är ens favoritte. =)

Kom på ett weekendbesök till stockholm och besök utställningen!!! Det vore en härlig välförtjänt paus i vardagen, inte sant? Hihi. Vore skoj att få träffa Dig!

Stort tack för din komplimang - det värmer så...

Kram kram
Madde

nathalie sa...

Det är inga problem :) Det är alltid så innan jul och mkt i skolan kan jag tänka mig, men måste vara skönt o veta att du inte har så mkt kvar :)
jag jobbar dag hela veckan så det är bara o slänag iväg ett sms när du kan så kommer jag :)
Kram på dig

Snäckskalsdalen. sa...

Och jag lovar, det kommer att gå hur fort som helst!
Agneta kram

Jess sa...

Visst är det skönt när man känner att utbildningen närmar sig sitt slut, det kommer att gå fort. Vilken inriktning har du?

marica sa...

Hi Hi Jaaa tänk om exakt ett år!!! Jag hoppas att det är så att jag är på väg till dig och att vi fixar finslipet på vårat arbete då :)
TACK för idag vännen!! Plugghjälp - fika och lunch du är ju BÄST!!!
KRAMAR

Anonym sa...

Åh tänk vad skönt när du är klar!

Sara sa...

Häftigt vad tiden går fort. Snart är du KLAR!!

Jag dricker litervis med te varje dag, favoritsorterna nu i juletid är NKs Vintersaga, Lussebulle från Kahls och glöggte. Smarr smarr!

Tack för din gulliga kommentar förresten. Man känner sig allt lite tjock :) 21 april är det beräknat, ett litet påskägg :)
KRAM!