tisdag 1 juni 2010

Ägget och fjädern

Inte så mysigt precis...
Ikväll blir det ungspannkaka till kvällsmat, så lätt att göra och så gott! Hönan hade lämnat ett spår på ett utav äggen, inte så mysigt precis.. tur att det är innehållet man ska använda ;)

Fick en jättefin kakburk av Johanna och Peter igår i present, perfekt att ha mina bakverk i. Skolan slutar imorgon o sen har jag någon vecka ledig. Då blir det baka av, måste ju provbaka ur min nya fina bakbok!

Dagen har bestått av plugg plugg, känner mig typ färdig. Ska bara våga skicka in det... På eftermiddagen har jag varit med den blivand
Åååh, ska bli så himla roligt, hon kommer bli den finaste bruden någonsin min fina vän!!

1 kommentar:

Emilia sa...

Heheh fullt ös medvetslös bara :)
Det är en bostadsrätt!

Har varit uppe i huset ikväll igen.. mmm de känns bara bättre och bättre för varje gång :)

Har en mysig Kanal5 kväll nu :)

Kramar