måndag 7 juni 2010

Vill inte vara student

Här är resultatet av mina brownie :) Gottit!
Nu har jag surdegat igen... Var inte samma recept i nya Leilas som den gamla så har nu provat det nya :)
Den ska stå minst fyra dagar så kan inte baka förens på fredag tidigast... Längtar!!

Blir ingen student i Gävle på torsdag, har helt enkelt inte råd att åka... eller att åka har jag råd, goa mormor skulle betala. Det jag inte har råd med är att eventuellt få hoppa över jobb.. Gah! Blir så irriterad över att det är såhär, HATAR att vara student just nu!!

3 kommentarer:

elina sa...

Mums vad gott det ser ut. Du är så duktig på att baka :)Kraam

nathalie sa...

Du får helt enkelt börja jobba svart ;)
Hoppas allt är bra. Tycker vi borde ta fikan snart hehe.
kram

Charlotte sa...

Jag tänkte på att vi pratade om att blogga när vi sågs häromdagen... Tusan, jag gör ett nytt försök :P

http://lottisdagar.blogspot.com