söndag 6 juni 2010

Bakismedicin


Ostbollar och facebook.
Det är min bakismedicin idag, tillsammans med mysig fika med Maria och en och annan tupplur...
Rikard pratar nått om rödvin, men jag vet inte alls vad han menar ;)

Undrar lite hur min vecka kommer se ut... just nu har jag absolut ingenting planerat vilket i och för sig är skönt. MEN jag behöver verkligen jobba lite för att få lite pengar. Så nu hoppas jag att dom ringer in mig, helst från förskola.
Eventuellt ska jag åka upp till Gävle på torsdag för att gå på min sysslings student.
Vill gärna det men måste ju jobba också...
Jobb eller roligheter?!
Det är frågan!

4 kommentarer:

nathalie sa...

Gud så vackert bröllop =) Kul att omgivningen gifter sig, önska jag hade någon med hehe :)
låter som en bra dag. Hoppas du har det bra. Kramar massa

Maria - Villa Krutbruket sa...

Underbart med bröllop!

Vår helg bjöd på 30 års fest i 80-tals tema *skratt* Alla såg så roliga ut i sina 80-tals kläder :)
Och igår var det gräsklippning, tvätt och plantering på schemat.
Idag jobb!

Ska du hitta på i veckan då?
Kram M.

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jag hade bara ett par vanliga leggings och en cerise tunika. Hade försökt få tag på cerisa plast örhängen men jag hittade aldrig några..

I veckan blir det att jobba, sen har jag inte så mkt andra planer. Får se vad som händer och fötter :)

Kram kram!

Familjen Lindström sa...

Åh, detta hade jag behövt idag! Ligger hemma dunderförkyld o febrig :(
kram, kram!