söndag 27 juni 2010

Sitter fast i stan

Gaah, känner mig så irriterad idag!
Det är typ årets finaste dag o vi sitter fast i en stan utan en endaste badsjö utan att komma någonstans. Meningen var att jag skulle åka till Marica i Hjo, men eftersom de kan ringa o be mig jobba i kväll gick inte det heller eftersom bussarna går såå dåligt... Hade kunnat åka dit för två timmar men dels känns det inte värt pengarna o så vill jag ju kunna träffa min Marica myyyycket längre...

Men man får göra det bästa av dagen, blir en filt ute på gräsmattan på gården, en bra bok och en fin Rikard som sällskap.
Inte fy skam det heller :)

1 kommentar:

Fröken Ellinor sa...

Usch, tråkigt! Finns det ingen sjö eller något inne i stan man kan åka till?

Det är bara vi i JKPG som är bortskämda med två stora badsjöar mitt inne i stan...

Kramar