onsdag 23 juni 2010

Morningwalk

Morgonpromenaden avklarad för en stund sedan, känns skönt o vara igång med promeneradet igen :) Tycker verkligen mina stavar är toppen, de gör susen för lite extra förbränning :)

Ingen ville ha mig på jobb idag så ska tillbringa dagen med att läsa ut min bok och baka picknick bröd. Ikväll blir det nämligen picknick med Maria o ett gäng goa tjejer, vi ska planera inför sommarens tävling; Halv åtta hos mig ;)

Måste verkligen börja tänka ut en meny. Eftersom jag går in för att vinna måste det bli något storslaget ;) hihi!
Tips?!

6 kommentarer:

Sara sa...

Åh, det låter som en kul idé att köra en egen tävling :) Hoppas du får en fin dag. Nu ska jag ner till tåget och tuffa till Skövde, ska bli härligt. Kram!

Tusensköna sa...

Har inga tips, men tycker idén är fantastisk. Berätta hur det gått sen samt vad det blev för mat. Är supernyfiken :)

Fröken Ellinor sa...

Nej vad roligt, hur ska ni göra då? Jag älskar halv åtta hos mig, det är verkligen ett program jag följer slaviskt. Hm, vad ska du ha för tema?

Längtar tills jag kan få gå ut och gå med mina stavar igen, det är ju så skönt att börja morgonen på det viset.

Jag har mutat mamma angående håret, så det löser sig :)

Kramar

Familjen Lindström sa...

Vad kul! Snor nog den idén till mitt tjejgäng ;)
Kram

Fröken Ellinor sa...

Förstår att du håller dig från stan då. Men du missade inget måste jag säga ändå :)

Aha, vilken rolig idé dock. Ska tänka ut om jag har några bra recept.

Ja, H8HM är verkligen toppen och jag tycker man förvånas hela tiden hur duktiga de är som är med.

Kram kram

Anna S sa...

Sv: Haha ja, tror jag ska hålla mig borta från butikern jag med ;P

Mestadels var det stenig botten, i form av små, runda, lena stenar. Men den största stranden (vid Pigadia) var sandstrand. Men då jag tycker sand är lite småjobbigt uppkattade jag stenarna :)

Härlig idé med ett eget Halv-åtta hos mig :) Har tyvärr inget förslag på maträtter, men återkommer om jag kommer på något! Kram