fredag 4 juni 2010

Hääärlig dag

Gamla omvårdnadsprogrammet.. tänk för 3 år sedan stod jag själv där...
Grillad fläskfile, potatisklyftor, majs och kall sås. Mmmmm :)
Bilen helt underbar dag! Har:
*hämtat min uppgift i skolan som var GODKÄND
*Lunchat med fina Maria
*Tittat på studentkortegen i solen
*Ätit glass och myst med goa Anna-Karin och Karin
*Shoppat lite med älsklingen
*Grillat
och
*Sett fram emot morgondagens bröllop då min fina vän Marica ska bli fru Smedberg!

Lika fint väder väntas imorgon och förhoppningsvis en minst lika bra dag :)

5 kommentarer:

marica sa...

Låter som en underbar dag o jag hoppas liksom du att morgondagen blir minst lika bra <3 Ses imorgon min vän! KRAM

Fröken Ellinor sa...

Vad mysigt och vad gott det där såg ut. En helt perfekt dag i mina ögon faktiskt! :)

Ja, angående 11-åringen som shoppar. Det är sannslöst. Tänk att ha en sådan unge som elev? Hur hade man hanterat det? Hm...

Kram kram

Fröken Ellinor sa...

Två saker till: Grattis till uppgiften, bra jobbat!!!

Har du blivit moster än? Kram

Fröken Ellinor sa...

GRATTIS, vad roligt! Det var ju i alla fall inte en extrem vikt. Mysigt.

Ha det så kul på bröllopet idag,älskar bröllop men jag lipar alltid mest.

Ja, det ska bli trevligt att komma iväg lite.

Kramar

Fröken Ellinor sa...

Nä, hur hade man hanterat henne gentemot klassen etc, det skapar ju förmodligen ganska mycket problem med avundsjuka, attityd och dylikt. Har haft sådan problematik med en viss släkt där jag jobbar och det har varit mycket strul och noll tolerans av föräldrarna som ser ner på resterande klass. Riktig svår nöt att knäcka!