måndag 28 juni 2010

Spring i benen

Utmattad i gräset

Har haft en urmysig dag i Hjo hos min Marica! Njut i solen och massa massa prat, kan det bli bättre?!
Solen i Hjo är varm och jag har fått riktigt mycket färg idag, det gillas!!

Väl hemma la jag mig på gräsmattan med en bok o en glass, skönt det med!
Nu ikväll har jag varit ute o sprungit, är så stolt över mig själv som nu, för första gången någonsin, klarar springa riktigt långt (för mig) utan att stanna :)
Måste vara alla promenader som gjort susen!

Nu väntar vi på träningsvärken jag o mina ben!

6 kommentarer:

Marica sa...

tack för idag ''' äntligen emilia-marica tid... :) Kramkramkram

Familjen Lindström sa...

Önskar jag var där ;)
kram

Sara sa...

Vad duktig du är som springer! Visst är det skönt? Jag gillar att utvecklingen går så snabbt när det gäller jogging, roligt att se resultat :) Keep it up!

Är lite avundsjuk på alla som får vara lediga i det här härliga vädret. Förhoppningsvis är det lika fint när jag får semester. Ha det så fint! Kram kram

Tusensköna sa...

Härligt det låter! Vad är det för bok du läser?

Fröken Ellinor sa...

Hej,

TACK rara du för alla gratulationerna. 30-års firandet tog knäcken på mig. Hihihihi

Mysigt med Hjo, som vi har sagt förr det är aldrig fel att komma dit.

Kramar

Fröken Ellinor sa...

Hej,

Aha, då förstår jag att man inte bara drar dit hur som helst. Uppförsbackar nej tack! :)

Ja, absolut har blivit utelåst flera gånger och verkligen sagt att jag har ingen mobil med mig och ändå så har han gått ut :( Grrrr det brukar lösa sig men är irriterande till max.

Namnen är inte hemliga så men vi har diskuterat fram och tillbaks. Jag har sagt ett och J sagt ett annat.

Blir det en pojk så ska han heta Adrian och blir det en flicka så ska hon heta Alina.

Min gammelmormor hette Axelina vilket jag tycker är vedervärdigt men hon kallades för Alina.

Sedan är det svårt med namn när man är pedagog, man har ju en relation till var och varannat namn och onekligen så tänker man ju på vissa personer då man hör ett namn.

Kram