onsdag 9 juni 2010

Onsdag mitt i veckan

Om bara min älskling hade varit ledig hade det varit lite roligare...
Hepp, ingen som ville ha mig till något jobb idag ;) Vad ska jag då hitta på...?
Ska snart möta upp Maria på stan, kika runt lite (men inte shoppa!!!) och så äta lunch. Ska bli mysigt!!

Har hört att vissa ha fått tillbaka på skatten redan.. DET skulle jag verkligen behöva!! Undrar när lilla jag får??
Det värsta jag vet är att behöva vända och vrida på slantarna...

Idag ska surdegen matas... attans att den inte är klar, hade ju kunnat baka annars ;)

2 kommentarer:

Kristin sa...

Ni är så fina♥♥♥

Fröken Ellinor sa...

Vilken superfin bild på Er!! Jag får inget från skatten nu, får i december och det är riktigt surt. Som tur är får Janne en del.

Kul att baka, i vårt nya kök finns en deluxe spis med varmhållningsugn så det ska bakas där vill jag lova.

Kramar