tisdag 29 juni 2010

Min meny

Här kommer min meny inför torsdagens middag :)

Förrätt:
Bruschetta med tomatröra, mozzarella och basilika

Huvudrätt
Grillade ört- och citronmarinerade kycklingspett serveras med timjan- och vitlöksrostad färskpotatis, grillade grönsaker samt kall sås

Efterrätt
Kall päronsoppa med lime serveras med limesorbet och havreflarn

Ska bli väldigt spännande detta :)
Gillar inte riktigt att vara först ut, men men, inte mycket att göra åt... Men vet ju inte riktigt vart ribban ligger då ;)
Bilder på rätterna kommer på fredag :)

10 kommentarer:

Familjen Lindström sa...

Låter supergott alltihop!!! Vågade du dig inte på min och Fröken Ellinors soppa? ;) hihi!!
Vill se både bilder och höra recentioner sen! Lycka till!!!
Kram

Marica sa...

Låter himla gott!
*Kram*

Fröken Ellinor sa...

WOW WOW WOW vad hungrig jag blev nu, låter verkligen fantastiskt gott. Gärna recept sedan.

Kramar

Sara sa...

Gosh, det låter supergott! Hoppas det blir lyckat, men det blir det säkert. Lycka till! :D

JENNY CHATRINE BLADH sa...

Låter jättegott! Hejar på dej!

JENNY CHATRINE BLADH sa...

Har lagt upp bilder nu förresten :-P

ida sa...

Det låter ju supergott!!!

Anna S sa...

Sv: Ja, jag fullkomligt älskar min nya mobil :)

Åh gud vad underbart med Halmstad till helgen! Det skulle ju bli vackert väder också :) Tylösand är bara såååå underbart!

Herregud vad god din middag lät :) Antar att det är till din halv-åtta-hos-mig-kväll? :)

Johanna sa...

ÅÅÅH, jag kommer gärna och käkar:-D! Låter supergott!
Är du nervös?

Anonym sa...

Jag håller med dina kompisar. Det låter onekligen supergott. Hoppas det går bra för dig att laga till menyn. Jag håller tummarna och önskar dig lycka till! Du måste berätta sedan hur det gick och vad de gav dig för poäng :)

Kram
MM