måndag 14 juni 2010

På lördag gifter dom sig

På lördag är dags för Victoria och Daniel att gifta sig.
Det och fotbolls-vm är det enda som visas på tv just nu känns det som...

Tycker bröllopet är aningen uppförstorat, men samtidigt kan jag förstå det. Det är inte var dag en kunglighet i Sverige gifter sig och när det dessutom är med en helt "vanlig" kille är det väl extra speciellt.
Så jag kan förstå att de visas mycket på tv, men alla dessa prylar som säljs överallt runt balunset är lite väl överdrivet...

På lördag kommer i alla fall jag sitta bänkad och titta, kanske inte hela dan men mycket :)
Är väldigt nyfiken på hennes klänning!
Ska du titta?

Fler Halmstadtips mottages gärna i inlägget under :)

3 kommentarer:

Kristin sa...

HEJSAN!!!!!!!!
Blev inga brownies för Otto ville ha cookies med non stop i. Så jag får baka de en annan dag. Skrivit ut receptet från din blogg. De blev goda eller hur?
Jag kommer nog missa bröllopet. Ska till Motala på fredag med husbilen. Fredrik ska cykla Vätternrundan så jag och killarna ska sova över där och se honom gå imål på lördag. Kanske sänder de bröllopet i Tv-rummet på campingen. Längtar också att få se hennes klännig, men tror aldrig hon kan bli lika vacker som våran egen lilla prinsessa Marica♥

Evelina sa...

Eftersom jag självgifter mig om 4 veckor så suger jag åt mig ALLT om bröllops just nu, så självklart ska jag titta på deras! Mtcket nyfiken på hennes klänning och hår!:)

Evelina sa...

Eftersom jag självgifter mig om 4 veckor så suger jag åt mig ALLT om bröllops just nu, så självklart ska jag titta på deras! Mtcket nyfiken på hennes klänning och hår!:)